Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AJUSA do Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03)

Silnik ELRING Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ELRING
Silnik BOSCH Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) BOSCH
Silnik JAPANPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HENGST FILTER
Silnik FA1 Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AJUSA
Silnik IPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPARTS
Silnik GATES Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GATES
Silnik JAPKO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JAPKO
Silnik MAXGEAR Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MAXGEAR
Silnik REINZ Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) REINZ
Silnik VAICO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) VAICO
Silnik CORTECO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) CORTECO
Silnik K&N FILTERS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KAVO PARTS
Silnik PAYEN Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) PAYEN
Silnik ACKOJA Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ACKOJA
Silnik AE Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AE
Silnik AMC FILTER Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) AMC FILTER
Silnik COMLINE Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) COMLINE
Silnik DOKUJI Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ERISTIC
Silnik EUROL Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) FLENNOR
Silnik GLASER Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GLYCO
Silnik HART Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HART
Silnik HEPU Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HEPU
Silnik INA Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) INA
Silnik IPD Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPD
Silnik JP GROUP Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JP GROUP
Silnik JPN Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JPN
Silnik KING Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KING
Silnik KOYO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KOYO
Silnik MASTER-SPORT Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MASTER-SPORT
Silnik METELLI Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) METELLI
Silnik NIPPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) NPS
Silnik OEM Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OPTIBELT
Silnik SOG Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) SWAG
Silnik TAYEN Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) TAYEN
Silnik TRISCAN Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) TRISCAN
Silnik VIC Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) VIC
Producent:AJUSA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
4.3 (3 ocen)
Kod produktu:
21012700
dostępny
4.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
21012700
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
12014100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
12014100
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od pokrywy głowicy silnika do glowicy silnika
Wysokość [mm]:  6
Średnica wewnętrzna [mm]:  11,9
Średnica zewnętrzna [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
-95%
0,39 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

AJUSA
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
11025600
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
11025600
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
AJUSA
5.0 (25 ocen)
Kod produktu:
10029700
dostępny
5.0 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
10029700
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  79,5
Grubość [mm]:  1,6
Szerokość [mm]:  153
Długość [mm]:  375
Masa [g]:  135
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
57030100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
57030100
Jednostka:
KPL
Masa [g]:  18,56
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze