Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Silnik ELRING Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ELRING
Silnik KNECHT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KNECHT
Silnik FA1 Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FA1
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBI BILSTEIN
Silnik DT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PURFLUX
Silnik AJUSA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AJUSA
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Silnik FEBEST Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBEST
Silnik REINZ Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) REINZ
Silnik BOSCH Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BOSCH
Silnik DENSO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DENSO
Silnik MEAT & DORIA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MEAT & DORIA
Silnik PURRO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PURRO
Silnik VAICO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) VAICO
Silnik GATES Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GATES
Silnik HART Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HART
Silnik AMC FILTER Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) COMLINE
Silnik CONTITECH Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CONTITECH
Silnik COOPERS FIAAM Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FRAM
Silnik GLASER Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GLASER
Silnik GLYCO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GLYCO
Silnik GMB Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GMB
Silnik GOETZE Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GOETZE
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HEPU
Silnik HOFFER Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IJS GROUP
Silnik INA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) INA
Silnik IPD Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPD
Silnik IPSA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JAPKO
Silnik KAMOKA Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAVO PARTS
Silnik KOYO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KOYO
Silnik KWP Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KWP
Silnik LUCAS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAXGEAR
Silnik MISFAT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MISFAT
Silnik NIPPARTS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Silnik OEM Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SIDAT
Silnik SNR Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SNR
Silnik SOG Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 626 II Hatchback (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) liftback 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRISCAN
Producent:GOETZE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0)
Kod produktu:
50-319541-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-319541-00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  12,9
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,9
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  15,2
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0)
Kod produktu:
50-026764-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-026764-00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze