Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) BOSCH
Silnik AJUSA Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) AJUSA
Silnik KAMOKA Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) KAMOKA
Silnik OEM Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) OEM
Silnik KNECHT Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) MAHLE
Silnik FEBEST Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) FEBEST
Silnik NTY Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) NTY
Silnik FA1 Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) FA1
Silnik IPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) IPARTS
Silnik GATES Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) GATES
Silnik PZL FILTERS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) PZL FILTERS
Silnik UFI Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) UFI
Silnik ASHIKA Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) ASHIKA
Silnik DR!VE+ Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) DR!VE+
Silnik HART Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) HART
Silnik JAPANPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) JAPANPARTS
Silnik JPN Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) JPN
Silnik AKS DASIS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) CONTINENTAL
Silnik DOKUJI Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) DOKUJI
Silnik ELRING Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) ELRING
Silnik ERA Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) ERA
Silnik EUROREPAR Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) EUROREPAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) HUTCHINSON
Silnik JAPKO Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) MAXGEAR
Silnik NPS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) NPS
Silnik NRF Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) NRF
Silnik PAYEN Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) PAYEN
Silnik QFIX Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) SCT - MANNOL
Silnik STONE-JAPAN Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) TRISCAN
Silnik WALKER Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) WALKER
Silnik WIX FILTERS Mazda MX-6 (GD) 2.0 coupe 116KM, 85kW, benzyna (1995.09 - 1997.01) WIX FILTERS
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
845.080
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
845.080
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5x9
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze