Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10)

Silnik GATES Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) GATES
Silnik HC-CARGO Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) HC-CARGO
Silnik IJS GROUP Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) IJS GROUP
Silnik IPSA Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) IPSA
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik TRICLO Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) TRICLO
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Mercedes-benz 170 (W136) S sedan 52KM, 38kW, benzyna (1949.05 - 1956.10) VEMO
Producent:MAHLE ORIGINAL

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
001 28 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 28 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Numer komponentu:  1. R 2,5 IF Cr
Numer komponentu:  2. R 2,5 IF
Numer komponentu:  3. NM 2,5
Numer komponentu:  4. SEX 5,0 P
Ciężar netto [g]:  99
Do 100 dni na zwrot
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
001 WV 06 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 WV 06 00
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  78,0
Długość [mm]:  190
Wysokość [mm]:  4,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  76
Długożć opakowania [cm]:  16,1
Szerokość opakowania [cm]:  16,10
Wysokość opakowania [cm]:  22,80
Ciężar netto [g]:  653,0
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
001 28 03
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 28 03
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  88
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Długość trzpienia [mm]:  60,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Ciężar netto [g]:  473,0
Do 100 dni na zwrot
571,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
001 28 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 28 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  88
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Długość trzpienia [mm]:  60,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Ciężar netto [g]:  473,0
Do 100 dni na zwrot
571,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
001 28 01
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 28 01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  88
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Długość trzpienia [mm]:  60,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Ciężar netto [g]:  473,0
Do 100 dni na zwrot
571,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
001 28 02
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 28 02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  88
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Długość trzpienia [mm]:  60,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Ciężar netto [g]:  473,0
Do 100 dni na zwrot
571,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
001 28 90
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
001 28 90
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Numer komponentu:  12800
Numer komponentu:  001WV0600
Wysokość opakowania [cm]:  22,80
Szerokość opakowania [cm]:  16,10
Długożć opakowania [cm]:  16,1
Ciężar netto [g]:  1125,0
Do 100 dni na zwrot
800,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10)
Kod produktu:
001 28 N1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 28 N1
Ciężar netto [g]:  35,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze