Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Silnik ELRING Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik REINZ Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FA1 Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik AJUSA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik INA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik SWAG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik KNECHT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik TOPRAN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik UFI Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik KAMOKA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik DR.MOTOR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PAYEN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik SOFIMA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik AE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BTA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik ENERGY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAST Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GLYCO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLYCO
Silnik HART Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik LUK Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAPCO
Silnik METZGER Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik NE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Silnik TEDGUM Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz GLC Coupe (C253) 300 e 4-matic (253.353) SUV 320KM, 235kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FA1

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
259.150.100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
259.150.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
564.470.011
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
564.470.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  24
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  SW13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
564.470.001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
564.470.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  24
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  259.150.100
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  SW13
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
259.150.010
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
259.150.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1,5
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
-85%
1,79 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
076.560.005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
076.560.005
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,50
Grubość [mm]:  3,30
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Kształt:  Pierscień O
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
076.560.100
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
076.560.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,50
Grubość [mm]:  3,30
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze