Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NISSENS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KNECHT
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CORTECO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CLEAN FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DRIVE +
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NISSENS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
0 (0)
Kod produktu:
207100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
207100
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Wersja:  Male
Wymiar gwintu:  No thread
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
0 (0)
Kod produktu:
606497
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
606497
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  639
Szerokość sieci [mm]:  510
Głębokość sieci [mm]:  16
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez klamry
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
1641,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze