Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROL do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EUROL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100062
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100062
Specyfikacja:  ACEA C3
Specyfikacja wg API:  SN
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife-04
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-S3
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.51
Zalecenie producenta oleju:  Porsche C30
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Dopuszczenie przez producenta:  VW 504.00
Specyfikacja:  OV0401547
Specyfikacja:  Porsche C30
Specyfikacja:  VW 504.00
Specyfikacja:  VW 507.00
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100069
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100069
Specyfikacja wg ACEA:  C2
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-S1
Specyfikacja:  Fiat 9.55535-S1
Specyfikacja:  PSA B71 2290
Specyfikacja:  Renault RN0700
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100076
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100076
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  API SN
Dopuszczenie przez producenta:  BMW Longlife-04
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55535-S3
Dopuszczenie przez producenta:  GM dexos 2
Zalecenie producenta oleju:  GM Dexos D
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-A-025
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-025
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.31
Specyfikacja:  MB-Approval 229.51
Specyfikacja:  MB-Approval 229.52
Specyfikacja:  OV 040 1547 - D30
Specyfikacja:  OV0401547
Specyfikacja:  VW 502.00
Specyfikacja:  VW 505.00
Specyfikacja:  VW 505.01
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100012
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100012
Specyfikacja wg ACEA:  C2
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja:  API SN
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife-04
Dopuszczenie przez producenta:  GM dexos 2
Zalecenie producenta oleju:  GM Dexos D
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.31
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.51
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.52
Specyfikacja:  OV0401547
Specyfikacja:  Renault RN0700 / 071
Specyfikacja:  Renault RN17
Specyfikacja:  VW 505.00
Specyfikacja:  VW 505.01
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.01
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100016
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100016
Dopuszczenie przez producenta:  VW 507.00
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Zalecenie producenta oleju:  Porsche C30
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Zalecenie producenta oleju:  VW 503.00
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife-04
Dopuszczenie przez producenta:  VW 504.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 506.01
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3)
Kod produktu:
E100054
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100054
Specyfikacja:  Renault RN0700
Specyfikacja:  Renault RN0710
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja:  API SN
Zalecenie producenta oleju:  GM dexos 2
Zalecenie producenta oleju:  MB 226.5
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.31
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.51
Zalecenie producenta oleju:  Porsche A40
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0700
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN0710
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Porsche C40
Specyfikacja:  MB-Approval 229.51
Specyfikacja:  MB-Approval 229.52
Specyfikacja:  Porsche A40
Specyfikacja:  VW 500.00
Specyfikacja:  VW 502.00
Specyfikacja:  VW 505.00
Specyfikacja:  VW 505.01
Specyfikacja:  VW 511 00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze