Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KNECHT
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BOSCH
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CORTECO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CLEAN FILTERS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAHLE
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BUGIAD
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) AMG E53 EQ Boost 4-matic+ (238.461) kabriolet 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 281 006 421
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 421
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 468
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 468
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  409,9
Szerokość [mm]:  200,1
Wysokość [mm]:  42,3
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
0 261 232 020
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 261 232 020
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze