Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Silnik REINZ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKV GERMANY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 400 d 4-matic (238.423) kabriolet 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
1 987 972 086
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 972 086
Jednostka:
szt
Preparat paliwowy:  Common Rail (CR)
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
F 026 407 238
dostępny
4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 238
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  189,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7)
Kod produktu:
0 281 006 421
dostępny
5.0 (7)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 421
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34)
Kod produktu:
F 026 400 468
dostępny
4.7 (34)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 468
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  409,9
Szerokość [mm]:  200,1
Wysokość [mm]:  42,3
Do 100 dni na zwrot
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
0 281 006 456
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 456
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze