Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik BTA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik ABAKUS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AE
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGATTI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NK
Silnik NPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PRASCO
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI RWD (907.641, 907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-2058
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-2058
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze