Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE ENGINE do Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12)

Silnik MAHLE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) MAHLE
Silnik ELRING Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) ELRING
Silnik FA1 Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) FA1
Silnik AE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) AE
Silnik AJUSA Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) AJUSA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) AVA QUALITY COOLING
Silnik BORGWARNER (3K) Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) BORGWARNER (3K)
Silnik BORGWARNER Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) BORGWARNER
Silnik BOSCH Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) BOSCH
Silnik BREMI Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) COMLINE
Silnik CORTECO Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) CORTECO
Silnik DELPHI Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) DENCKERMANN
Silnik EPS Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) EUROL
Silnik FACET Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) FACET
Silnik FRECCIA Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) GATES
Silnik GLASER Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) GLASER
Silnik GLYCO Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) GOETZE
Silnik HART Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) HART
Silnik HELLA Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) HENGST FILTER
Silnik IPD Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) IPSA
Silnik KAWE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) KAWE
Silnik KING Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) KING
Silnik KNECHT Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) KW
Silnik LUCAS Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik MEYLE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) MEYLE
Silnik NE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) NRF
Silnik NÜRAL Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) NÜRAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) PAYEN
Silnik PRASCO Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) PRASCO
Silnik PURRO Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) PURRO
Silnik TMI Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz VARIO Autobus (B670) O 815 (670.373, 670.374) Autobus 150KM, 110kW, olej napędowy (1996.08 - 2010.12) VICTOR REINZ
Producent:GOETZE ENGINE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE ENGINE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
14-028610-00
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
14-028610-00
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  220,000
Szerokość [mm]:  6,200
Średnica cylindra [mm]:  102,00
Przetwarzanie:  Połowicznie
Średnica zewnętrzna [mm]:  106,000
Cylinder:  Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Średnica flanszy [mm]:  109,500
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sucha tuleja cylindrowa
Do 100 dni na zwrot
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-289300-30
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-289300-30
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  102,00
Numer komponentu:  2.5mm 005IWU CR GO13
Numer komponentu:  3.0mm 008 CK KV4
Numer komponentu:  4.0mm 231 CR GOE12
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-146300-10
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-146300-10
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  102,00
Numer komponentu:  2.5mm 005IWU CRP G13
Numer komponentu:  3.0mm 008 GDC P KV4
Numer komponentu:  4.0mm 231LKZ CKP G13
Do 100 dni na zwrot
174,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE ENGINE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
08-289300-00
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE ENGINE
Kod:
08-289300-00
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  102,00
Numer komponentu:  2.5mm 005IWU CRP G13
Numer komponentu:  3.0mm 008 CK P KV1
Numer komponentu:  4.0mm 231 CR P GOE13
Do 100 dni na zwrot
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze