Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COMLINE do Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12)

Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ELRING
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BLUE PRINT
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) CORTECO
Silnik METZGER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) METZGER
Silnik ACKOJA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ACKOJA
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) NTY
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BOSCH
Silnik AUTLOG Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AUTLOG
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) GATES
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) PAYEN
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AMC FILTER
Silnik ARCO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ARCO
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CASTROL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) CASTROL
Silnik COMLINE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) COMLINE
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ERA
Silnik EUROL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) HART
Silnik HOFFER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) HOFFER
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) INA
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) JC PREMIUM
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MEAT & DORIA
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) NPS
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) OYODO
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) WALKER PRODUCTS
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
4.8 (12)
Kod produktu:
CMZ11414
niedostępny
4.8 (12)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CMZ11414
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M20X1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  54
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze