Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05)

Silnik ELRING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) BOSCH
Silnik KAMOKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KAMOKA
Silnik AJUSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) AJUSA
Silnik KNECHT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) BLUE PRINT
Silnik SWAG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) SWAG
Silnik FA1 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBEST Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FEBEST
Silnik SCT GERMANY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) SCT GERMANY
Silnik OEM Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) OEM
Silnik MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) MAXGEAR
Silnik PAYEN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) PAYEN
Silnik AE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) AE
Silnik AMC FILTER Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) AMC FILTER
Silnik DOKUJI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) DOKUJI
Silnik DYS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) DYS
Silnik EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) GATES
Silnik GLYCO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) GLYCO
Silnik HART Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KAWE
Silnik KING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) NPS
Silnik OPTIBELT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) OPTIBELT
Silnik OYODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) OYODO
Silnik QFIX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) SKF
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) TRISCAN
Silnik VEMO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NPS

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M122I22
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M122I22
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M129A04
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M129A04
Materiał:  Aluminium
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  20
Grubość [mm]:  1.5
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M112I37
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M112I37
Długość [mm]:  1172
Szerokość [mm]:  29
Ilość zębów:  123
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M113I04
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M113I04
Długość [mm]:  19,5
Szerokość [mm]:  23,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Średnica [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M116I07
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M116I07
Ilość części [-częściowy]:  3
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M132I17
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M132I17
Rodzaj filtra:  Filtr kabinowy
Szerokość [mm]:  163
Długość [mm]:  169
Wysokość [mm]:  164,3
Wysokość [mm]:  135
Średnica wewnętrzna [mm]:  134,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  217,0
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
N111N16
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N111N16
Długość [mm]:  995
Ilość żeber:  4
Specyfikacja:  4PK995
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
H113I16
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
H113I16
Szerokość [mm]:  96
Średnica [mm]:  21
Specyfikacja:  Piston tendeur therm
Ciężar [kg]:  0,430
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M113I28A
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M113I28A
Szerokość [mm]:  16
Średnica [mm]:  60
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze