Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JAPKO do Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie)

Silnik BLUE PRINT Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik ASHIKA Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik FEBEST Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik NIPPARTS Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) NIPPARTS
Silnik GATES Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) GATES
Silnik SKF Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) SKF
Silnik SNR Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) SNR
Silnik ACKOJA Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) ACKOJA
Silnik CHAMPION Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) INA
Silnik KAMOKA Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik BGA Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) BGA
Silnik COMLINE Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) DOKUJI
Silnik ERA Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) ERA
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) GK
Silnik GMB Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) GMB
Silnik GSP Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) GSP
Silnik HART Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) IPD
Silnik JAPKO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) NPS
Silnik NTY Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OYODO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) OYODO
Silnik QFIX Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) SWAG
Silnik TOYO-SYSTEM Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) TOYO-SYSTEM
Silnik TRISCAN Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD SUV 189KM, 139kW, benzyna (2009.09 - obecnie) VIC
Producent:JAPKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10599
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
10599
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długość [mm]:  76
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Średnica zabudowy [mm]:  64
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Techniczny numer informacyjny:  By-pass
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze