Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie)

Silnik FILTRON Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) AJUSA
Silnik KNECHT Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KNECHT
Silnik OEM Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) OEM
Silnik FA1 Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FA1
Silnik FEBEST Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FEBEST
Silnik CORTECO Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) CORTECO
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik BLUE PRINT Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik IPARTS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik UFI Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) UFI
Silnik CHAMPION Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTITECH Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) CONTITECH
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HART Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) HART
Silnik JPN Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) JPN
Silnik DRIVE + Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) DRIVE +
Silnik KAVO PARTS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik PAYEN Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) INA
Silnik IPD Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KING Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) NPS
Silnik NTY Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) NTY
Silnik PURRO Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) PURRO
Silnik QFIX Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) VAICO
Silnik WIX FILTERS Nissan ALTIMA (L33) 3.5 sedan 273KM, 201kW, benzyna (2012.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 195
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 195
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,2
Wysokość [mm]:  66
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,5
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  194,0
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 307
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 307
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  281
Długość całkowita [mm]:  281,0
Szerokość [mm]:  168
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  168,0
Ciężar netto [g]:  213,0
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze