Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04)

Silnik ELRING Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) ELRING
Silnik FA1 Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) FA1
Silnik AJUSA Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) AJUSA
Silnik KNECHT Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) BLUE PRINT
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik CHAMPION Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) CHAMPION
Silnik GATES Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) GATES
Silnik ACKOJA Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) AMC FILTER
Silnik CORTECO Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) CORTECO
Silnik DR.MOTOR Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) DR.MOTOR
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) FEBEST
Silnik GLYCO Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) GLYCO
Silnik HART Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAVO PARTS Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) KAVO PARTS
Silnik LUCAS Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) LUCAS
Silnik NPS Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) NPS
Silnik OPTIMAL Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) SWAG
Silnik TRISCAN Nissan BLUEBIRD Station Wagon (WU11) 1.8 Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1988.03 - 1990.04) TRISCAN
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0)
Kod produktu:
SK-1202
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
SK-1202
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  95
Urządzenia napędzane:  Agregat napędzany: wałek rozrządu
Szerokość [cal]:  3/4"
Do 100 dni na zwrot
229,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze