Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07)

Silnik FEBI BILSTEIN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SWAG
Silnik ASHIKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ASHIKA
Silnik DENCKERMANN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) DENCKERMANN
Silnik FILTRON Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MANN-FILTER
Silnik ACKOJA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ACKOJA
Silnik BLUE PRINT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik OPTIMA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) OPTIMA
Silnik AJUSA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) AMC FILTER
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) COOPERS FIAAM
Silnik DOKUJI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) DOKUJI
Silnik DRIVE + Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) DRIVE +
Silnik ELRING Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ELRING
Silnik ENERGY Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ENERGY
Silnik ERISTIC Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) EUROREPAR
Silnik FAE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) FAE
Silnik GATES Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) GATES
Silnik GLYCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) GLYCO
Silnik GOETZE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) GOETZE
Silnik HART Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HART
Silnik HC-CARGO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) HOFFER
Silnik INA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) INA
Silnik IPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) JAPKO
Silnik JPN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) METELLI
Silnik MISFAT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) NPS
Silnik OPTIMAL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) OPTIMAL
Silnik OYODO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) OYODO
Silnik PAYEN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) PAYEN
Silnik PURFLUX Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SCT - MANNOL
Silnik SNR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SNR
Silnik SOFIMA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) TRISCAN
Silnik UFI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) UFI
Silnik VALEO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VALEO
Silnik VEMO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VEMO
Silnik VEYANCE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VEYANCE
Silnik VIC Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) VIC
Silnik WIX FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.4 coupe 80KM, 59kW, benzyna (1980.08 - 1981.07) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 109/1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 109/1
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  78,5
Wysokość [mm]:  100,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  63,6
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  57,2
Ciężar netto [g]:  323,0
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 67
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 67
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  236,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  180
Średnica 4 [mm]:  206,0
Średnica 3 [mm]:  180,0
Długożć opakowania [cm]:  24,0
Wysokość opakowania [cm]:  24,00
Ciężar netto [g]:  311
Szerokość opakowania [cm]:  5,10
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze