Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VALEO do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08)

Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CORTECO
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) AJUSA
Silnik AMC FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) AMC FILTER
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DENCKERMANN
Silnik DT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DT
Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ELRING
Silnik ERISTIC Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ERISTIC
Silnik FAST Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FAST
Silnik FEBEST Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FEBEST
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FRAM
Silnik GATES Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KNECHT
Silnik KS TOOLS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KS TOOLS
Silnik LUCAS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) METZGER
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MISFAT
Silnik MOTORAD Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NPS
Silnik OPTIBELT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) OPTIBELT
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SKF
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VAICO
Silnik VALEO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VALEO
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:VALEO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
5.0 (1)
Kod produktu:
586116
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
586116
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  129
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  94
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  86
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  75
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,7
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VALEO
4.2 (5)
Kod produktu:
585698
niedostępny
4.2 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
585698
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  61
Średnica zewnętrzna [mm]:  260
Średnica wewnętrzna [mm]:  197
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze