Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08)

Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CORTECO
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) AJUSA
Silnik AMC FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) AMC FILTER
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) COOPERS FIAAM
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DENCKERMANN
Silnik DT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) DT
Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ELRING
Silnik ERISTIC Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) ERISTIC
Silnik FAST Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FAST
Silnik FEBEST Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FEBEST
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) FRAM
Silnik GATES Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) HOFFER
Silnik KAVO PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KNECHT
Silnik KS TOOLS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) KS TOOLS
Silnik LUCAS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) METZGER
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MISFAT
Silnik MOTORAD Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) NPS
Silnik OPTIBELT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) OPTIBELT
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SKF
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VAICO
Silnik VALEO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) VALEO
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 D 4x4 pick-up 61KM, 45kW, olej napędowy (1990.09 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
1 987 947 670
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 670
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1500
Szerokość [mm]:  13
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
F 026 407 232
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 232
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  129
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  91
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  75
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  86
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ilość:  1
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.2 (5)
Kod produktu:
1 987 949 126
niedostępny
4.2 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 126
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  87
Długość [mm]:  828
Szerokość [mm]:  34
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze