Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie)

Silnik PURFLUX Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik CHAMPION Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FAST Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) FRAM
Silnik MAHLE Opel COMBO Nadwozie pełne/minivan (K9) Combo-e Nadwozie pełne/minivan 136KM, 100kW, elektryczny (2021.07 - obecnie) MAHLE
Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze