Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie)

Silnik ELRING Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) REINZ
Silnik AJUSA Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FILTRON
Silnik DENCKERMANN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BLUE PRINT Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DRI Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) DRI
Silnik DRIVE + Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) DRIVE +
Silnik ELSTOCK Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FA1
Silnik FACET Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) GLASER
Silnik HART Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KNECHT Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik METZGER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PIERBURG Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Opel INSIGNIA B Grand Sport (Z18) 1.5 CDTi (68) liftback 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SWAG

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (3)
Kod produktu:
33 11 0013
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0013
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  G53HR
Ilość ogniw łańcucha:  44
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]:  0,120
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2)
Kod produktu:
33 11 0137
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0137
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  28,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  33,7
Długość gwintu [mm]:  16
Rozmiar klucza:  SW8
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Długożć żruby pod główką [mm]:  25
Ciężar [kg]:  8,87
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (3)
Kod produktu:
33 11 0427
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0427
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu:  G67HR-6
Ilość ogniw łańcucha:  110
Wykonanie łańcucha:  Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg]:  0,555
Do 100 dni na zwrot
334,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
4.0 (6)
Kod produktu:
33 11 0286
niedostępny
4.0 (6)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0286
Do 100 dni na zwrot
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 11 0289
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0289
Do 100 dni na zwrot
SWAG
0 (0)
Kod produktu:
33 11 0428
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 11 0428
Materiał wykładziny ciernej:  Tworzywo sztuczne
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]:  0,108
Dla numeru OE:  55490241
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze