Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04)

Silnik ELRING Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ELRING
Silnik REINZ Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FEBI BILSTEIN
Silnik DT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DT
Silnik BLUE PRINT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BLUE PRINT
Silnik AJUSA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) AJUSA
Silnik SWAG Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SWAG
Silnik FA1 Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FA1
Silnik CONTITECH Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) CONTITECH
Silnik GATES Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) GATES
Silnik PURFLUX Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) PURFLUX
Silnik VAICO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VAICO
Silnik BOSCH Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BOSCH
Silnik CHAMPION Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) CHAMPION
Silnik CORTECO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) CORTECO
Silnik ERA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ERA
Silnik PIERBURG Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) PIERBURG
Silnik HART Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HART
Silnik MAXGEAR Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MEAT & DORIA
Silnik SCT GERMANY Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SCT GERMANY
Silnik AE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BIRTH
Silnik BREMI Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) BREMI
Silnik CLEAN FILTER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) CLEAN FILTER
Silnik COOPERS FIAAM Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) COOPERS FIAAM
Silnik DELPHI Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) DENCKERMANN
Silnik ELWIS ROYAL Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ENERGY
Silnik EUROREPAR Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) EUROREPAR
Silnik FILTRON Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FILTRON
Silnik FLENNOR Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FLENNOR
Silnik FRAM Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FRAM
Silnik FRIGAIR Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) FRIGAIR
Silnik GLASER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) GLASER
Silnik GLYCO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) GLYCO
Silnik GOETZE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) GOETZE
Silnik HC-CARGO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HC-CARGO
Silnik HELLA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HELLA
Silnik HENGST FILTER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) HOFFER
Silnik INA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) INA
Silnik IPD Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) IPD
Silnik IPSA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) IPSA
Silnik JAPANPARTS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) JAPKO
Silnik JP GROUP Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) JP GROUP
Silnik KAMOKA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KAMOKA
Silnik KAWE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KAWE
Silnik KNECHT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MASTER-SPORT
Silnik METALCAUCHO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) METALCAUCHO
Silnik METELLI Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) METELLI
Silnik METZGER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) METZGER
Silnik MISFAT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MISFAT
Silnik MOTORAD Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) MULLER FILTER
Silnik NPS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) NPS
Silnik OEM Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) OEM
Silnik OPTIBELT Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) RUVILLE
Silnik SIDAT-FISPA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SIDAT-FISPA
Silnik SKV GERMANY Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SKV GERMANY
Silnik SOFIMA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) SOFIMA
Silnik TRICLO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRICLO
Silnik TRISCAN Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) UFI
Silnik VALEO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VALEO
Silnik VEMA Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VEMA
Silnik VEMO Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VEMO
Silnik VEYANCE Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Opel MONZA A (22_) 2.8 coupe 140KM, 103kW, benzyna (1978.02 - 1981.04) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 79
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 79
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,0
Wysokość [mm]:  120
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Ciężar netto [g]:  315,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
011 46 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
011 46 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  87
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  8
Sworzeń o śr. [mm]:  23,0
Długość trzpienia [mm]:  76,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 38
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 2 Cr
Numer komponentu:  2. M 2
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  789,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
1036,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
011 46 11
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
011 46 11
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  87
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  7,7
Sworzeń o śr. [mm]:  23,0
Długość trzpienia [mm]:  76,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 38
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 2 Cr
Numer komponentu:  2. M 2
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  800,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
1039,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
011 46 12
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
011 46 12
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  87
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  7,7
Sworzeń o śr. [mm]:  23,0
Długość trzpienia [mm]:  76,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 38
Wysokość opakowania [cm]:  12,80
Ciężar netto [g]:  800,0
Długożć opakowania [cm]:  9,5
Szerokość opakowania [cm]:  9,50
Do 100 dni na zwrot
1039,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
011 46 N2
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
011 46 N2
Średnica cylindra [mm]:  93,50
Numer komponentu:  1. R 2 Cr
Numer komponentu:  2. M 2
Numer komponentu:  3. 3S 5 Cr
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
011 46 N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
011 46 N0
Średnica cylindra [mm]:  93,0
Numer komponentu:  1. R 2 Cr
Numer komponentu:  2. M 2
Numer komponentu:  3. 3S 5 Cr
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
011 46 01
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
011 46 01
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  87
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]:  3,5
Wielkość płomienia [mm]:  7,7
Sworzeń o śr. [mm]:  23,0
Długość trzpienia [mm]:  76,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  93 V 38
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 2 Cr
Numer komponentu:  2. M 2
Numer komponentu:  3. 3S 5 Cr
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
011 46 02
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
011 46 02
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze