Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10)

Silnik SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SASIC
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FEBI BILSTEIN
Silnik METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) METZGER
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AJUSA
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KAMOKA
Silnik REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) REINZ
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SWAG
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) DYS
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ELRING
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAST
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GSP
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) UFI
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AE
Silnik AUTLOG Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) AUTOMEGA
Silnik BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BENDIX
Silnik BGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BGA
Silnik BIRTH Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BORG & BECK
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BOSCH
Silnik BUGATTI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) BUGATTI
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) DAYCO
Silnik DT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) DT
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) ERA
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GATES
Silnik GK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) GRAF
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HART
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) HUTCHINSON
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) JP GROUP
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) NTY
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) OCAP
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) PAYEN
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SEIM
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VAICO
Silnik VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VALEO
Silnik VEMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 XA liftback 54KM, 40kW, benzyna (1987.07 - 1988.10) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
049 12 V0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
049 12 V0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  74,0
Numer komponentu:  1. R 1,75 Cr
Numer komponentu:  2. M 2,0 P
Numer komponentu:  3. 3S 4,0 Cr
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  35,0
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 5
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 5
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  79,5
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  M16x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,6
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  10
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  261,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  8,05
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 291
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 291
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  203
Średnica zewnętrzna [mm]:  137,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  187
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61
Średnica wewnętrzna [mm]:  113,0
Ciężar netto [g]:  180,0
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
049 12 N1
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
049 12 N1
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  74,4
Numer komponentu:  1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu:  2. NM 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF4,0 Cr P
Ciężar netto [g]:  41
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
049 12 N0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
049 12 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  74,0
Numer komponentu:  1. R 1,75 Cr P
Numer komponentu:  2. NM 2,0 P
Numer komponentu:  3. DSF4,0 Cr P
Ciężar netto [g]:  36
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 WN 20 01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 WN 20 01
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  72,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  79,5
Długość [mm]:  122
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelnienie miękkim materiałem
Wysokość [mm]:  85,0
Średnica flanszy [mm]:  89,2
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Ciężar netto [g]:  1140,0
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
039 WN 20 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 WN 20 00
Średnica cylindra [mm]:  72,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  79,5
Długość [mm]:  122
Wysokość [mm]:  85,0
Średnica flanszy [mm]:  89,2
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Ciężar netto [g]:  1000
Długożć opakowania [cm]:  11,6
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze