Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07)

Silnik MOTUL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MOTUL
Silnik CASTROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LIQUI MOLY
Silnik FILTRON Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAMOKA
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CORTECO
Silnik RAVENOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) RAVENOL
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KNECHT
Silnik GATES Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GATES
Silnik FA1 Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FA1
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AJUSA
Silnik CONTITECH Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CONTITECH
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OEM
Silnik INA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) INA
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURFLUX
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VAICO
Silnik SKF Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SKF
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CHAMPION
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAST
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PURRO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik NIPPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NIPPARTS
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SNR
Silnik VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALEO
Silnik EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLYCO
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GSP
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPARTS
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JP GROUP
Silnik PIERBURG Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PIERBURG
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) UFI
Silnik A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AE
Silnik BANDO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BANDO
Silnik BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DRIVE +
Silnik DT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DT
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DYS
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROL
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBEST
Silnik GK Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GK
Silnik GOETZE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GRAF
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik IPD Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPD
Silnik JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KING
Silnik KWP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) METZGER
Silnik MEYLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MEYLE
Silnik NE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NÜRAL
Silnik OCAP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OCAP
Silnik OPTIBELT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:MAHLE ORIGINAL

16 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
031 FX 31215 000
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 FX 31215 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  48
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Wysokość opakowania [cm]:  8,00
Długożć opakowania [cm]:  5,0
Ciężar netto [g]:  122,0
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 976
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Średnica [mm]:  76,2
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 64 N0
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 64 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Numer komponentu:  1. R 1,75 Cr
Numer komponentu:  2. NM 2,0
Numer komponentu:  3. SSF 3,0
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Ciężar netto [g]:  27,0
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
039 64 N1
dostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 64 N1
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,5
Numer komponentu:  1. R 1,75 Cr
Numer komponentu:  2. NM 2,0
Numer komponentu:  3. SSF 3,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  27
Do 100 dni na zwrot
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
031 VA 30320 100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VA 30320 100
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  29,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,0
Długość [mm]:  113
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  60,0
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
031 VE 30319 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VE 30319 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  36,9
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,0
Długość [mm]:  113
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  50,0
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 AS 19964 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 AS 19964 000
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  039AL19960000
Dla żrednicy obudowy od [mm]:  71,45
Przy żrednicy obudowy [mm]:  71,7
Dla grubości ścianki [mm]:  2,450
Dla żrednicy wałka od [mm]:  55,25
Do żrednicy wałka [mm]:  55,5
Ciężar netto [g]:  28
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 AS 19964 010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 AS 19964 010
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,10
Numer komponentu:  039AL19960010
Dla żrednicy obudowy od [mm]:  71,45
Przy żrednicy obudowy [mm]:  71,7
Dla grubości ścianki [mm]:  2,5
Dla żrednicy wałka od [mm]:  55,25
Do żrednicy wałka [mm]:  55,5
Ciężar netto [g]:  31,0
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 291
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 291
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  203
Średnica zewnętrzna [mm]:  137,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  187
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61
Średnica wewnętrzna [mm]:  113,0
Ciężar netto [g]:  180,0
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
031 VA 30320 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VA 30320 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  29,2
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,0
Długość [mm]:  113
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia:  Chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe wzmacniane
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  60,0
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
021 WN 26 01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
021 WN 26 01
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  79,5
Długość [mm]:  135
Wysokość [mm]:  90,0
Średnica flanszy [mm]:  89,2
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Cylinder:  Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Ciężar netto [g]:  1076
Długożć opakowania [cm]:  11,6
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Wysokość opakowania [cm]:  14,30
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Do 100 dni na zwrot
194,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
039 64 00
niedostępny
4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 64 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  65
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  1,1
Średnica wyżłobienia [mm]:  63,0
Wielkość płomienia [mm]:  9
Sworzeń o śr. [mm]:  19,5
Długość trzpienia [mm]:  62,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  75 L 76
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  1. R 1.75 Cr
Numer komponentu:  2. NM 2.0
Ciężar netto [g]:  425,0
Szerokość opakowania [cm]:  9,10
Wysokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CPK 8 000P
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
CPK 8 000P
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  1007,0
Szerokość [mm]:  17
Liczba pasków:  1
Z rolkami:  1
Wysokość opakowania [cm]:  16,60
Szerokość opakowania [cm]:  18,60
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Do 100 dni na zwrot
367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 64 90
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 64 90
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Numer komponentu:  021WN2601
Numer komponentu:  396400
Długożć opakowania [cm]:  11,6
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Wysokość opakowania [cm]:  14,30
Ciężar netto [g]:  1525,0
Do 100 dni na zwrot
624,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
021 WN 26 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
021 WN 26 00
Średnica cylindra [mm]:  75,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  79,5
Długość [mm]:  135
Wysokość [mm]:  90,0
Średnica flanszy [mm]:  89,2
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Ciężar netto [g]:  1000,0
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
039 SK 50079 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 SK 50079 000
Średnica cylindra [mm]:  77,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze