Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GATES do Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EUROREPAR
Silnik CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CORTECO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VICTOR REINZ
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BOSCH
Silnik ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ERA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JP GROUP
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PURFLUX
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TRISCAN
Silnik AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DELPHI
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ESEN SKV
Silnik FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FAST
Silnik FILTRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FLENNOR
Silnik FRECCIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HOFFER
Silnik INA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) INTERVALVES
Silnik IPD Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) IPD
Silnik IPSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) IPSA
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KAMOKA
Silnik KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KAWE
Silnik KNECHT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PAYEN
Silnik PERSEA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PERSEA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) RUVILLE
Silnik SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SIDAT
Silnik TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) THERMOTEC
Silnik TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TRICLO
Silnik UFI Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) UFI
Silnik VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) WIX FILTERS
Producent:GATES

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6273MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6273MC
Jednostka:
sztuka
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Materiał: Poliester
Materiał: Polichloropren (neopren)
Kolor: Czarny
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 788
Długość zewnętrzna [mm]: 798
Kąt [°]: 37
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6211MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6211MC
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Materiał: Poliester
Materiał: Polichloropren (neopren)
Kolor: Czarny
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 775
Długość zewnętrzna [mm]: 785
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6466MC
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6466MC
Jednostka:
sztuka
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Materiał: Poliester
Materiał: Polichloropren (neopren)
Kolor: Czarny
Szerokość [mm]: 13
Długość [mm]: 900
Długość zewnętrzna [mm]: 915
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GATES
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6228XS
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GATES
Kod:
6228XS
Jednostka:
sztuka
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód osobowy
Materiał: Poliester
Materiał: Polichloropren (neopren)
Kolor: Czarny
Szerokość [mm]: 9,5
Długość [mm]: 1200
Długość zewnętrzna [mm]: 1210
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze