Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRECCIA do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Silnik REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) REINZ
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PURFLUX
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AJUSA
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRECCIA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLYCO
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMO
Silnik ACKOJA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KING
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METELLI
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:FRECCIA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
G3239
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
G3239
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  38,7
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,06
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
G3241
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
G3241
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  45
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,07
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0)
Kod produktu:
OP09-167
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
OP09-167
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze