Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PZL FILTERS
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CHAMPION
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AJUSA
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRECCIA
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BGA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GATES
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLYCO
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) OPTIMA
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SKF
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VEMO
Silnik ACKOJA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DAYCO
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ENERGY
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) EUROL
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KING
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) METELLI
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NTY
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) UFI
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 126KM, 93kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100118S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100118S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100543P
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100543P
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  325,0
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  66,5
Wysokość 1 [mm]:  56,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z filtrem wstępnym
Długożć opakowania [cm]:  34
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,9
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze