Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04)

Silnik FILTRON Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) ELRING
Silnik KNECHT Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) KNECHT
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) KAMOKA
Silnik REINZ Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PURFLUX
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) MANN-FILTER
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) OPTIMA
Silnik VAICO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) BUGATTI
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) DAYCO
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) EFI AUTOMOTIVE
Silnik FEBEST Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) FRAM
Silnik GATES Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) GATES
Silnik GLASER Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) GLASER
Silnik HART Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) JAPKO
Silnik LUCAS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) LUCAS
Silnik NPS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) NTY
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SALERI SIL
Silnik SNR Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) SOFIMA
Silnik UFI Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) sedan 97KM, 71kW, benzyna (1992.06 - 1997.04) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 540/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 021
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 021
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  325
Szerokość [mm]:  156
Wysokość [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze