Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03)

Silnik ELRING Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FEBI BILSTEIN
Silnik VALEO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VALEO
Silnik TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TOPRAN
Silnik CONTITECH Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) CONTITECH
Silnik BOSCH Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FA1
Silnik REINZ Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) REINZ
Silnik KNECHT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KNECHT
Silnik EUROREPAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROREPAR
Silnik HENGST FILTER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HENGST FILTER
Silnik OEM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) OEM
Silnik VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VAICO
Silnik SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SWAG
Silnik PURFLUX Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) PURFLUX
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAHLE ORIGINAL
Silnik DAYCO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DAYCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAXGEAR
Silnik SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SASIC
Silnik CORTECO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) CORTECO
Silnik DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DELPHI
Silnik FAST Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FAST
Silnik GATES Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GATES
Silnik LEMFÖRDER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) LEMFÖRDER
Silnik OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) OPTIMAL
Silnik BLUE PRINT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) CALORSTAT BY VERNET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FRECCIA
Silnik HELLA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HELLA
Silnik KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAMOKA
Silnik AJUSA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik EPS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EPS
Silnik GLYCO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GLYCO
Silnik HART Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HART
Silnik JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) JP GROUP
Silnik MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MEYLE
Silnik SCT GERMANY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SCT GERMANY
Silnik SKF Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SKF
Silnik SNR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SNR
Silnik AE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) AMC FILTER
Silnik BREMI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BREMI
Silnik BTA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BTA
Silnik BUGATTI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) CAFFARO
Silnik CHAMPION Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DR.MOTOR
Silnik DYS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ENERGY
Silnik ERA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ERA
Silnik EUROL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROL
Silnik FACET Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FACET
Silnik FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FRAM
Silnik GK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GK
Silnik GLASER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GRAF
Silnik GSP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GSP
Silnik HEPU Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) INA
Silnik IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IPD
Silnik IPSA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IPSA
Silnik JPN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAWE
Silnik KING Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KW
Silnik KWP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) METZGER
Silnik MITSUBOSHI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MITSUBOSHI
Silnik MOTORAD Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MOTORAD
Silnik NE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NE
Silnik NISSENS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NISSENS
Silnik NK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NK
Silnik NPS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NPS
Silnik NRF Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NRF
Silnik NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) OPTIBELT
Silnik PAYEN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) RUVILLE
Silnik SIDAT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SIDAT
Silnik TEDGUM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TEDGUM
Silnik TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) WALKER PRODUCTS
Producent:MAHLE ORIGINAL

20 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OC 976
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  87
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Średnica [mm]:  76,2
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 488
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 488
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  295
Długość całkowita [mm]:  295,0
Szerokość [mm]:  102
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  102,0
Ciężar netto [g]:  150,0
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 82 V0
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 82 V0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 Mo P
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. DSF3,0 Cr P
Ciężar netto [g]:  29
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 82 N0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 82 N0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 Mo
Numer komponentu:  2. M 1,5
Numer komponentu:  3. 3S 3,0 Cr
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Ciężar netto [g]:  27,0
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 02 V0
dostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 02 V0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 Mo
Numer komponentu:  2. N 1,5
Numer komponentu:  3. 3S 3,0 Cr
Szerokość opakowania [cm]:  12,55
Wysokość opakowania [cm]:  2,90
Ciężar netto [g]:  40,0
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 VA 30336 100
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VA 30336 100
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  34,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  109
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45,0
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Chromowany
Wysokość opakowania [cm]:  14,00
Długożć opakowania [cm]:  4,2
Szerokość opakowania [cm]:  4,20
Ciężar netto [g]:  75,0
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 AS 19967 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 AS 19967 000
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  039AL19961000
Dla żrednicy obudowy od [mm]:  83,05
Przy żrednicy obudowy [mm]:  83,3
Dla grubości ścianki [mm]:  2,330
Dla żrednicy wałka od [mm]:  67,05
Do żrednicy wałka [mm]:  67,3
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 AS 19967 010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 AS 19967 010
Jednostka:
szt
Nadwymiar [mm]:  0,10
Numer komponentu:  039AL19961010
Dla żrednicy obudowy od [mm]:  83,05
Przy żrednicy obudowy [mm]:  83,3
Dla grubości ścianki [mm]:  2,38
Dla żrednicy wałka od [mm]:  67,05
Do żrednicy wałka [mm]:  67,3
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.9 (10)
Kod produktu:
039 02 G0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 02 G0
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 Cr
Numer komponentu:  2. N 1,5
Numer komponentu:  3. U 3,0
Wysokość opakowania [cm]:  3,00
Ciężar netto [g]:  35,0
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
031 VA 30336 000
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
031 VA 30336 000
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Średnica zaworu [mm]:  34,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,0
Długość [mm]:  108,4
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Powierzchnia:  Chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe wzmacniane
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 WN 24 01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 WN 24 01
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  88,0
Długość [mm]:  141
Cylinder:  Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Wysokość [mm]:  95,2
Średnica flanszy [mm]:  97,0
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelnienie miękkim materiałem
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Ciężar netto [g]:  1496,0
Ciężar netto [g]:  1496
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Do 100 dni na zwrot
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 87 92
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 87 92
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  398700
Numer komponentu:  039WN2401
Długożć opakowania [cm]:  11,6
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Wysokość opakowania [cm]:  14,30
Ciężar netto [g]:  1981
Do 100 dni na zwrot
428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 83 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 83 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  68
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  2,1
Średnica wyżłobienia [mm]:  73,5
Wielkość płomienia [mm]:  8,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Ciężar netto [g]:  554,0
Do 100 dni na zwrot
462,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
039 83 90
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 83 90
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  398300
Numer komponentu:  039WN2401
Ciężar netto [g]:  2078,0
Do 100 dni na zwrot
646,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE ORIGINAL
4.7 (3)
Kod produktu:
039 87 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
039 87 00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  53
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  4,13
Średnica wyżłobienia [mm]:  65,57
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Długość trzpienia [mm]:  62,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  83 V 47
Luz tłokowy [mm]:  0,04
Numer komponentu:  2. N 1.5
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Numer komponentu:  1. R 1.5 Mo
Ciężar netto [g]:  475,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
974,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
4.7 (3)
Kod produktu:
039 68 00
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 68 00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Długość [mm]:  53
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  4,13
Średnica wyżłobienia [mm]:  65,57
Sworzeń o śr. [mm]:  22,0
Długość trzpienia [mm]:  62,0
Numer produkcyjny:  83 V 64
Skrawanie:  Z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu:  1. R 1,5 Cr
Numer komponentu:  2. N 1,5
Numer komponentu:  3. U 3,0
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Ciężar netto [g]:  477,0
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
039 68 90
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 68 90
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  396800
Numer komponentu:  039WN24
Długożć opakowania [cm]:  11,6
Szerokość opakowania [cm]:  11,60
Wysokość opakowania [cm]:  14,30
Ciężar netto [g]:  1998,0
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.7 (3)
Kod produktu:
039 87 10
niedostępny
4.7 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 87 10
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z pierżcieniami tłokowymi
Wielkość płomienia [mm]:  6,5
Długość trzpienia [mm]:  62,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kanału chłodzącego
Numer produkcyjny:  83 V 79
Luz tłokowy [mm]:  0,03
Numer komponentu:  1. R 1.5 Cr
Numer komponentu:  2. N 1.5
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Długość [mm]:  53
Szerokość opakowania [cm]:  10,00
Wysokość opakowania [cm]:  13,80
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10)
Kod produktu:
039 82 G0
niedostępny
4.9 (10)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 82 G0
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Numer komponentu:  1. R 1,5 Cr P
Numer komponentu:  2. NM 1,5 P
Numer komponentu:  3. U 3,0 P
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0)
Kod produktu:
039 WN 24 00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
039 WN 24 00
Średnica cylindra [mm]:  83,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  88
Długość [mm]:  141
Wysokość [mm]:  95,2
Średnica flanszy [mm]:  97,0
Przetwarzanie:  Obrobiony końcowo
Cylinder:  Bez pierscienia tuleji cylindrowej
Długożć opakowania [cm]:  12,1
Szerokość opakowania [cm]:  12,10
Wysokość opakowania [cm]:  15,20
Ciężar netto [g]:  710
Ciężar netto [g]:  1500,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze