Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07)

Silnik FILTRON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ELRING
Silnik CORTECO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FA1
Silnik BOSCH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BOSCH
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik OEM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OEM
Silnik REINZ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) REINZ
Silnik VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VAICO
Silnik AJUSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AJUSA
Silnik CHAMPION Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik VALEO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VALEO
Silnik GATES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GATES
Silnik ACKOJA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AE
Silnik AMC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AMC
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CLEAN FILTER
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CONTINENTAL
Silnik DRIVE + Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DRIVE +
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HART
Silnik KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) METELLI
Silnik NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIMA
Silnik PAYEN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SWAG
Silnik TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150)
Kod produktu:
OP 540/1
dostępny
4.9 (150)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze