Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07)

Silnik ELRING Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FA1
Silnik FILTRON Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FILTRON
Silnik CORTECO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CORTECO
Silnik GATES Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) GATES
Silnik METALCAUCHO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METALCAUCHO
Silnik SASIC Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SASIC
Silnik BOSCH Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CHAMPION
Silnik KAMOKA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MANN-FILTER
Silnik MULLER FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MULLER FILTER
Silnik PURFLUX Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) DRIVE +
Silnik DT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) DT
Silnik EUROREPAR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FLENNOR
Silnik FRECCIA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) FRECCIA
Silnik GOETZE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) HOFFER
Silnik INA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) INTERVALVES
Silnik JAPANPARTS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SKF
Silnik SOFIMA Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) UFI
Silnik VEYANCE Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 604 (561A_) 2.8 GTI sedan 150KM, 110kW, benzyna (1983.09 - 1987.07) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 920/21
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 920/21
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  95
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,8
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 920/21 (10)
niedostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 920/21 (10)
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze