Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01)

Silnik FILTRON Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FA1
Silnik BOSCH Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AJUSA
Silnik CORTECO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CHAMPION
Silnik FAST Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PURRO
Silnik SASIC Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SASIC
Silnik VALEO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VALEO
Silnik GATES Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NIPPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MEAT & DORIA
Silnik OEM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PIERBURG
Silnik SWAG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SWAG
Silnik A.B.S. Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) A.B.S.
Silnik AE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DRIVE +
Silnik DT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DT
Silnik DYS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ENERGY
Silnik ERA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ERA
Silnik FEBEST Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FRAM
Silnik GLYCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HOFFER
Silnik IPSA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JPN
Silnik KING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KING
Silnik LUCAS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MISFAT
Silnik NPS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NPS
Silnik NTY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SKF
Silnik SKV GERMANY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SKV GERMANY
Silnik SNR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SNR
Silnik SOGEFIPRO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SOGEFIPRO
Silnik TRISCAN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) UFI
Silnik VEMO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) WIX FILTERS
Producent:NPS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M129A05
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M129A05
Średnica wewnętrzna [mm]:  16.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
T131A19
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
T131A19
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Szerokość [mm]:  87
Szerokość [mm]:  77
Szerokość [mm]:  76
Wysokość [mm]:  90
Wysokość [mm]:  89
Wysokość [mm]:  88
Wysokość [mm]:  87
Wysokość [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  20x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20x1,5
Średnica zabudowy [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
S111I01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S111I01
Długość [mm]:  775
Szerokość [mm]:  9.5
Specyfikacja:  9,5X775LA
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
LF1
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
LF1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze