Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01)

Silnik FILTRON Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FA1
Silnik BOSCH Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) EUROREPAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AJUSA
Silnik CORTECO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CHAMPION
Silnik FAST Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PURRO
Silnik SASIC Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SASIC
Silnik VALEO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VALEO
Silnik GATES Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NIPPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MEAT & DORIA
Silnik OEM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PIERBURG
Silnik SWAG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SWAG
Silnik A.B.S. Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) A.B.S.
Silnik AE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DRIVE +
Silnik DT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DT
Silnik DYS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ENERGY
Silnik ERA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ERA
Silnik FEBEST Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FRAM
Silnik GLYCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HOFFER
Silnik IPSA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JPN
Silnik KING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KING
Silnik LUCAS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MISFAT
Silnik NPS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NPS
Silnik NTY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SEIM
Silnik SIDAT-FISPA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SKF
Silnik SKV GERMANY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SKV GERMANY
Silnik SNR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SNR
Silnik SOGEFIPRO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SOGEFIPRO
Silnik TRISCAN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) UFI
Silnik VEMO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) WIX FILTERS
Producent:ELRING

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11)
Kod produktu:
813.052
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

4.5 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
813.052
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Miedz
Kształt:  Kształt C
DIN / ISO:  7603
Alternatywny zestaw naprawczy:  017.736
Alternatywny zestaw naprawczy:  036.400
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.550
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.540
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

ELRING
4.0 (4)
Kod produktu:
195.952
dostępny
4.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
195.952
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Średnica wewnętrzna [mm]:  10,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  13
Wysokość [mm]:  9,5
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (13)
Kod produktu:
170.844
dostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
170.844
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2)
Kod produktu:
508.233
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
508.233
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1)
Kod produktu:
164.047
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
164.047
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
ELRING
4.5 (11)
Kod produktu:
517.306
niedostępny
4.5 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
517.306
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze