Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07)

Silnik GATES Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GATES
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) MEAT & DORIA
Silnik CORTECO Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) CORTECO
Silnik REINZ Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) REINZ
Silnik SASIC Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SASIC
Silnik SKV GERMANY Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SKV GERMANY
Silnik AE Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) AUTLOG
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BOSCH Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) COMLINE
Silnik DT Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) DT
Silnik ELRING Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) ET ENGINETEAM
Silnik FLENNOR Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) FLENNOR
Silnik FRECCIA Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) FRECCIA
Silnik GK Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GK
Silnik GLASER Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) HENGST FILTER
Silnik HEPU Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) JP GROUP
Silnik KING Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) MASTER-SPORT
Silnik METALCAUCHO Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) NPS
Silnik PAYEN Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) PAYEN
Silnik PZL SĘDZISZÓW Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SIDAT
Silnik SKF Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SKF
Silnik SOFIMA Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik TURBORAIL Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) TURBORAIL
Silnik UFI Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) UFI
Silnik VAICO Peugeot J7 Skrzynia 2.1 D Skrzynia 57KM, 42kW, olej napędowy (1968.08 - 1977.07) VAICO
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.115.00
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.115.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 18 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  87
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  89
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  82,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze