Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAST do Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07)

Silnik FILTRON Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FA1
Silnik MAHLE ORIGINAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PURFLUX
Silnik CHAMPION Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CHAMPION
Silnik FAST Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PURRO
Silnik REINZ Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) REINZ
Silnik SASIC Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SASIC
Silnik VAICO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VAICO
Silnik DENCKERMANN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DENCKERMANN
Silnik GATES Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NIPPARTS
Silnik VALEO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) ALCO FILTER
Silnik BOSCH Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) BOSCH
Silnik CORTECO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) OEM
Silnik SCT GERMANY Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SCT GERMANY
Silnik AE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BORG & BECK Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DR!VE+
Silnik DT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) DT
Silnik EUROREPAR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) EUROREPAR
Silnik FAE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FAE
Silnik FLENNOR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) FRAM
Silnik GLASER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) INTERVALVES
Silnik JAPANPARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) JPN
Silnik KING Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NPS
Silnik NTY Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SIDAT
Silnik SKF Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SKF
Silnik SNR Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) SOGEFIPRO
Silnik TRICLO Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) UFI
Silnik VEYANCE Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot J9 Skrzynia 2.3 D Skrzynia 67KM, 49kW, olej napędowy (1980.03 - 1982.07) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT38032
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT38032
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  M 20 X 1
Wysokość [mm]:  89
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT94716
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT94716
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt C
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze