Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELWIS ROYAL do Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09)

Silnik ELRING Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) ELRING
Silnik BOSCH Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) BOSCH
Silnik KNECHT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MAHLE ORIGINAL
Silnik AJUSA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) AJUSA
Silnik AUTOMEGA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) AUTOMEGA
Silnik BREDA LORETT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) BREDA LORETT
Silnik DT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) DT
Silnik ELWIS ROYAL Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) ELWIS ROYAL
Silnik GOETZE Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) GOETZE
Silnik HOFFER Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) HOFFER
Silnik INA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) INA
Silnik IPD Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) IPD
Silnik MAPCO Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) NIPPARTS
Silnik NPS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) NPS
Silnik NTY Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) NTY
Silnik OEM Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) OEM
Silnik PAYEN Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) PAYEN
Silnik RUVILLE Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) RUVILLE
Silnik SIDAT Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) SIDAT
Silnik VAICO Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) VAICO
Silnik WALKER PRODUCTS Plymouth SUNDANCE sedan 2.5 Duster sedan 101KM, 74kW, benzyna (1989.10 - 1994.09) WALKER PRODUCTS
Producent:ELWIS ROYAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELWIS ROYAL
0 (0)
Kod produktu:
8438818
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELWIS ROYAL
Kod:
8438818
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Ilość montowana w aucie:  1
Szerokość [mm]:  9
Materiał:  MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  91
Średnica zewnętrzna [mm]:  111
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze