Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ASHIKA do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie)

Silnik MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ELRING
Silnik RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CONTITECH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik GATES Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) GATES
Silnik SKV GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) AUTLOG
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOLZ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) DT
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) HART
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HITACHI/HUCO  Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) HOFFER
Silnik IJS GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) INA
Silnik IPD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:ASHIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.6 (14 ocen)
Kod produktu:
10-ECO162
niedostępny
4.6 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
10-ECO162
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
160-00-079
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
160-00-079
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze