Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SCT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCT GERMANY
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CORTECO
Silnik CONTITECH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CONTITECH
Silnik GATES Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GATES
Silnik SKV GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EPS
Silnik INA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENSO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENSO
Silnik DOLZ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DT
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HEPU
Silnik HITACHI/HUCO  Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KS TOOLS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11)
Kod produktu:
26-1534
dostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1534
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
54-1205
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-1205
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Szerokość [mm]:  30
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
30-0174
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
30-0174
Jednostka:
szt
Liczba rowków:  6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm]:  9,85
Szerokość [mm]:  36,1
Dla numeru producenta:  F-556500.XX
Dla numeru producenta:  F-550532.XX
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
54-1444
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-1444
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Szerokość [mm]:  26
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (2)
Kod produktu:
24-0233
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
24-0233
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  24,2
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze