Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CORTECO
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik GATES Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GATES
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EPS
Silnik INA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) INA
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik AVA QUALITY COOLING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENSO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENSO
Silnik DOLZ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HEPU
Silnik HITACHI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KS TOOLS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:TRISCAN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 661825
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 661825
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  6
Szerokość [mm]:  21,4
Długość [mm]:  1825
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8641 154004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8641 154004
Liczba rowków:  6
Rozstaw od pierwszego rowka [mm]:  9,85
Dla numeru producenta:  F-556500.XX
Dla numeru producenta:  F-550532.XX
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Szerokość [mm]:  36,1
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  54,9/17,0
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 601768
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 601768
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  6
Szerokość [mm]:  21,4
Długość [mm]:  1768
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8820 29007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8820 29007
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8855 23114
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 23114
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  24,2
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8550 10052
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8550 10052
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  85
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  105
Wysokość 1 [mm]:  11
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tuleją montażową
Dla numeru OE:  021103051
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze