Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09)

Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ELRING
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) CORTECO
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) GLYCO
Silnik VAICO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VAICO
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) EPS
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FACET
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) KAMOKA
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BGA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) DAYCO
Silnik DELPHI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ERA
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) ESEN SKV
Silnik EUROL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) FRAM
Silnik GLASER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) GLASER
Silnik GOETZE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) HUTCHINSON
Silnik IPD Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) METELLI
Silnik METZGER Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MISFAT
Silnik MOTUL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) MOTUL
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) NPS
Silnik NRF Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) NRF
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SEIM
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SIDAT
Silnik SKF Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SKF
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VEMO
Silnik VEYANCE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) VICTOR REINZ
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 286KM, 210kW, benzyna (1995.06 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:PURFLUX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
A1923
dostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A1923
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  173
Szerokość [mm]:  205
Wysokość [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
LS1105
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS1105
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Gwintowana złączka:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
LS1121
niedostępny
5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS1121
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Gwintowana złączka:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze