Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik ASHIKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTITECH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik SOFIMA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 S (992620) kabriolet 450KM, 331kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 254D4
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 254D4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  91
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 254D5
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 254D5
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  82,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze