Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06)

Silnik ELRING Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FILTRON
Silnik REINZ Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) REINZ
Silnik EUROREPAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) EUROREPAR
Silnik CORTECO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MANN-FILTER
Silnik CONTITECH Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CONTITECH
Silnik KAMOKA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KAMOKA
Silnik VAICO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) VAICO
Silnik AJUSA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) AJUSA
Silnik CHAMPION Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CHAMPION
Silnik GATES Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) GATES
Silnik SKF Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SKF
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MAHLE ORIGINAL
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) INA
Silnik MEYLE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MEYLE
Silnik UFI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) UFI
Silnik FAE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FAE
Silnik SCT GERMANY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SCT GERMANY
Silnik SKV GERMANY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SKV GERMANY
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ALCO FILTER
Silnik AMC Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) AMC
Silnik AUTLOG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) BREDA LORETT
Silnik CLEAN FILTER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) COOPERSFIAAM
Silnik DOLZ Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DOLZ
Silnik DRIVE + Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DRIVE +
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) EPS
Silnik ERA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) EUROL
Silnik FA1 Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FA1
Silnik FACET Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) FRIGAIR
Silnik GLASER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) GOETZE
Silnik HART Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) HEPU
Silnik HOFFER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) HOFFER
Silnik IJS GROUP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) IPD
Silnik JOHNS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) JOHNS
Silnik JP GROUP Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) JP GROUP
Silnik JPN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) JPN
Silnik K&N FILTERS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MASTER-SPORT
Silnik MAXGEAR Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) NPS
Silnik OEM Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) PURFLUX
Silnik PZL SĘDZISZÓW Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) PZL SĘDZISZÓW
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SIDAT-FISPA
Silnik SOFIMA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) VALEO
Silnik VEMO Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) VEMO
Silnik VEYANCE Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) VEYANCE
Silnik VIKA Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) VIKA
Silnik WIX FILTERS Porsche 924 2.0 Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (1978.11 - 1980.06) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 526
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 526
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem nadciśnieniowym
Wysokość [mm]:  120
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze