Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik REINZ do Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12)

Silnik MOTUL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MOTUL
Silnik CASTROL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CASTROL
Silnik LIQUI MOLY Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) LIQUI MOLY
Silnik EUROREPAR Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik CONTITECH Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CONTITECH
Silnik RAVENOL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) RAVENOL
Silnik BOSCH Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BOSCH
Silnik GATES Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) GATES
Silnik REINZ Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) REINZ
Silnik SKV GERMANY Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SKV GERMANY
Silnik ELRING Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FILTRON
Silnik INA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) INA
Silnik VAICO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VAICO
Silnik FA1 Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FA1
Silnik FAE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FAE
Silnik HUTCHINSON Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HUTCHINSON
Silnik JP GROUP Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) JP GROUP
Silnik MAXGEAR Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MAXGEAR
Silnik MEYLE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MEYLE
Silnik NRF Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) NRF
Silnik VEMO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VEMO
Silnik AE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) AE
Silnik AIRTEX Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) AIRTEX
Silnik AJUSA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ASHIKA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BREDA LORETT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) BREDA LORETT
Silnik CAFFARO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CAFFARO
Silnik CHAMPION Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) CORTECO
Silnik DAYCO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DAYCO
Silnik DELPHI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DENCKERMANN
Silnik DRIVE + Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DRIVE +
Silnik DT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) DT
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ENERGY
Silnik EPS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) EPS
Silnik ERA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ERA
Silnik EUROL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) EUROL
Silnik FACET Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FACET
Silnik FEBEST Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) FLENNOR
Silnik GLASER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) HOFFER
Silnik IJS GROUP Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) INTERVALVES
Silnik IPD Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) JAPKO
Silnik JOHNS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) JOHNS
Silnik K&N FILTERS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) KNECHT
Silnik KW Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) KW
Silnik LUCAS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MASTER-SPORT
Silnik MEAT & DORIA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) METELLI
Silnik METZGER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) METZGER
Silnik MULLER FILTER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) NPS
Silnik OEM Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT-FISPA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SIDAT-FISPA
Silnik SWAG Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VEMA
Silnik VEYANCE Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VEYANCE
Silnik VIKA Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 944 2.5 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1987.08 - 1990.12) WIX FILTERS
Producent:REINZ

11 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
41-71065-00
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
41-71065-00
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Kształt:  Kształt A
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
70-25824-20
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
70-25824-20
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-25182-10
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
71-25182-10
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-92070-10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
50-92070-10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
81-20004-30
dostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
81-20004-30
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  90
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Szerokość [mm]:  12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-26015-10
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
61-26015-10
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,09
Średnica [mm]:  102
Do 100 dni na zwrot
180,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-26036-00
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
71-26036-00
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
02-26015-03
dostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
02-26015-03
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08-26036-02
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
08-26036-02
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
669,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

REINZ
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
81-16847-10
niedostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
81-16847-10
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Szerokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A SL
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
12-25824-02
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
12-25824-02
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze