Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE ORIGINAL do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie)

Silnik NTY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NTY
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HELLA
Silnik MANN-FILTER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik FILTRON Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FILTRON
Silnik PIERBURG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik HART Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HART
Silnik SKV GERMANY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SKV GERMANY
Silnik VEMO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VEMO
Silnik AJUSA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AJUSA
Silnik AUTOMEGA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik DENCKERMANN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) EPS
Silnik FACET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FACET
Silnik MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MEYLE
Silnik VALEO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VALEO
Silnik CHAMPION Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CHAMPION
Silnik ERA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ERA
Silnik FEBEST Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GATES
Silnik IPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) IPARTS
Silnik K&N FILTERS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MULLER FILTER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NRF
Silnik OEM Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) OEM
Silnik AKRON-MALÒ Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik CONTITECH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DENSO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DENSO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DRIVE +
Silnik DT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DT
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FA1
Silnik FAE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FRAM
Silnik GK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HEPU
Silnik HOFFER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTUL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NISSENS
Silnik OPTIMAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAHLE ORIGINAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
OX 254D4
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
OX 254D4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  91
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 2024
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 2024
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  387
Długość całkowita [mm]:  387,0
Szerokość [mm]:  186
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  19,5
Ciężar netto [g]:  336,0
Wysokość opakowania [cm]:  39,50
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE ORIGINAL
0 (0)
Kod produktu:
LX 2024/1
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE ORIGINAL
Kod:
LX 2024/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  387
Długość całkowita [mm]:  387,0
Szerokość [mm]:  186
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  186,0
Ciężar netto [g]:  341,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,50
Do 100 dni na zwrot
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze