Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Silnik AJUSA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik HELLA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik EPS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik DELPHI Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik NRF Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CLEAN FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COOPERSFIAAM Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FRAM Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik HUTCHINSON Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik NISSENS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik PIERBURG Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik WIX FILTERS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
CH12129ECO
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
CH12129ECO
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  116
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze