Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AKRON-MALÒ do Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Silnik AJUSA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik HELLA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik EPS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik DELPHI Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik NRF Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CLEAN FILTER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTER
Silnik COOPERSFIAAM Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FRAM Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik HUTCHINSON Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KAMOKA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAXGEAR Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PIERBURG Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik WIX FILTERS Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S liftback 630KM, 463kW, benzyna (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AKRON-MALÒ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
1510256
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
1510256
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24,5
Wysokość [mm]:  117,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24,5
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze