Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04)

Silnik ELRING Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBI BILSTEIN
Silnik CHAMPION Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) CHAMPION
Silnik MAHLE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KNECHT
Silnik SWAG Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SWAG
Silnik BOSCH Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BOSCH
Silnik FA1 Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FA1
Silnik AJUSA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) AJUSA
Silnik CORTECO Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) CORTECO
Silnik HART Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HART
Silnik DELPHI Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DELPHI
Silnik MAGNETI MARELLI Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VAICO
Silnik MAXGEAR Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OPTIMAL
Silnik SCT - MANNOL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SCT - MANNOL
Silnik SKF Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SKF
Silnik A.B.S. Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) A.B.S.
Silnik AE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) AE
Silnik AMC FILTER Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) AMC FILTER
Silnik BGA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) BGA
Silnik COOPERSFIAAM Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) DYS
Silnik EUROL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FAST
Silnik FEBEST Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FEBEST
Silnik FRAM Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) FRAM
Silnik GATES Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GATES
Silnik GLASER Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GLASER
Silnik GLYCO Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) GOETZE
Silnik HELLA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HELLA
Silnik HEPU Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) HEPU
Silnik INA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) INA
Silnik IPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) IPARTS
Silnik IPD Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) IPD
Silnik IPSA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) IPSA
Silnik JP GROUP Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) JP GROUP
Silnik JPN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) JPN
Silnik KAMOKA Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAVO PARTS
Silnik KAWE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KAWE
Silnik KING Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KING
Silnik KS TOOLS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KS TOOLS
Silnik KWP Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) KWP
Silnik LUCAS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) LUCAS
Silnik MAPCO Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MAPCO
Silnik MOTORAD Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) MOTORAD
Silnik NE Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NE
Silnik NPS Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NPS
Silnik NRF Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NRF
Silnik NTY Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) NTY
Silnik OEM Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OEM
Silnik OPTIBELT Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) OPTIBELT
Silnik PAYEN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) PAYEN
Silnik PIERBURG Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) PIERBURG
Silnik PURFLUX Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) PURFLUX
Silnik PURRO Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SASIC
Silnik SNR Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) SNR
Silnik STONE-JAPAN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) STONE-JAPAN
Silnik THERMOTEC Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Renault 19 I (B/C53_) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1990.09 - 1992.04) VEMO
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 467
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 467
Jednostka:
szt
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Wysokość opakowania [cm]:  5,80
Ciężar netto [g]:  222,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  75,0
Wysokość [mm]:  52
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 317
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 317
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  62
Średnica zewnętrzna [mm]:  261,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  206
Średnica 4 [mm]:  212,0
Średnica 3 [mm]:  205,5
Ciężar netto [g]:  182,0
Długożć opakowania [cm]:  25,0
Wysokość opakowania [cm]:  25,00
Szerokość opakowania [cm]:  6,50
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze