Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09)

Silnik BOSCH Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) BOSCH
Silnik DAYCO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) DAYCO
Silnik FILTRON Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) CORTECO
Silnik KNECHT Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) KNECHT
Silnik MAXGEAR Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MAXGEAR
Silnik AJUSA Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) BIRTH
Silnik BORG & BECK Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) DR!VE+
Silnik ERA Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) ERA
Silnik EUROREPAR Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik FAE Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) FAE
Silnik FAST Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) FRAM
Silnik GATES Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) GLYCO
Silnik HART Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) HART
Silnik HENGST FILTER Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) HUTCHINSON
Silnik INA Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) INA
Silnik IPARTS Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) IPARTS
Silnik IPSA Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) IPSA
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MAPCO
Silnik METELLI Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) METELLI
Silnik MISFAT Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MISFAT
Silnik MOTORAD Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) NPS
Silnik OEM Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) OEM
Silnik OPTIBELT Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) PURFLUX
Silnik PURRO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) SEIM
Silnik SKF Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) SKF
Silnik SNR Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) SOFIMA
Silnik TRISCAN Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) UFI
Silnik VAICO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) VAICO
Silnik VALEO Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) VALEO
Silnik VEMA Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Renault 4 (112_) 0.8 liftback 27KM, 20kW, benzyna (1981.01 - 1982.09) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4118
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4118
Wysokość [mm]:  55
Wymiar gwintu:  UNF 3/4''-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze