Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02)

Silnik METALCAUCHO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) METALCAUCHO
Silnik TRICLO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) TRICLO
Silnik BLIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) BLIC
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) AKRON-MALÒ
Silnik BIRTH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) BIRTH
Silnik BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) CORTECO
Silnik FAST Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) FRAM
Silnik GSP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) GSP
Silnik HART Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) HART
Silnik HC-CARGO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) KAMOKA
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) MAHLE
Silnik MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) MAXGEAR
Silnik NPS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) NPS
Silnik OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) PURFLUX
Silnik SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) SASIC
Silnik SEIM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) SEIM
Silnik SWAG Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) Electric liftback 30KM, 21kW, elektryczny (1996.05 - 1998.02) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FRAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
0 (0)
Kod produktu:
NEAF
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEAF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  1
Szerokość [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot
FRAM
5.0 (1)
Kod produktu:
NEOF
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
NEOF
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  1
Średnica wewnętrzna [mm]:  1
Wysokość [mm]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze