Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTITECH do Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie)

Silnik ELRING Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) REINZ
Silnik FILTRON Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) FA1
Silnik MAXGEAR Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MAHLE ORIGINAL Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik KAMOKA Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik DELPHI Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) DELPHI
Silnik FEBI BILSTEIN Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik OEM Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) OEM
Silnik CONTITECH Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) CONTITECH
Silnik EPS Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) EPS
Silnik GATES Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) GATES
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORGWARNER Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CHAMPION Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik DAYCO Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) DRIVE +
Silnik ET ENGINETEAM Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FACET Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik KW Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) KW
Silnik NRF Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) NTY
Silnik PURRO Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SWAG Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Renault CLIO V (B7_) 1.0 LPG (B7MT) liftback 91KM, 67kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2021.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTITECH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTITECH
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
7PK1179 ELAST
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTITECH
Kod:
7PK1179 ELAST
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,144
Ilość żeber:  7
Długość [mm]:  1179
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze